Vivaro

God kveld!

Jeg håper alt er bra med dere! Som jeg nevnte i gårsdagens blogginnlegg så tok vi med oss Nala på en velfortjent langtur i dag. Hun har vært så rolig og god å ha med å gjøre på alt nå under flyttingen, så jeg har hatt alt for dårlig samvittighet for henne. Hun som er vant til å løpe masse fritt i skogen, kommer plutselig til trange gater med biler og kaos. Hun har som sagt taklet dette meget bra, men jeg vet at hun helt klart trenger å få ut mer energi enn som så. Det kryr av store flotte parker i nabolaget vårt, men absolutt alle har et stort skilt med hund forbudt på utsiden. Det har gjort meg stresset, for jeg vil jo så gjerne at Nala skal få seg noen fine turer, og ikke minst få lekt litt med andre hunder. Dette har jeg selvfølgelig nevnt til Riccardo ved flere anledninger, så i dag overrasket han oss med å ta oss med til en helt nydelig park som het Vivaro. Egentlig tror jeg denne parken tilhører en gård som driver med hester, men en stor del av gården er åpen for alle som måtte ønske. Det var helt nydelig å komme bort fra byen og ut  til de store åpne slettene. Både Nala og jeg var i lykkerus, og jeg tror vi følte oss like hjemme der begge to. Endelig kunne Nala løpe fritt, og vi kunne gå en lang tur helt uavbrutt og bare nyte den fine dagen.

Parken var virkelig enorm, og så vakker! Jeg kan ikke få sagt hvor lettet jeg er av å ha et så fint sted bare en liten kjøretur unna huset vårt. Det var som om jeg bare følte meg mye mer hjemme her med en gang. 

Nala fikk seg også noen nye venner i dag, og det var så koselig å se hvor glad hun ble for å kunne leke med andre hunder igjen. Så nå er vi like fornøyde og lettet alle tre!

Vi har ikke bare gått rundt i solen å koset oss i dag, men nok en gang måtte vi tilbake til der vi har bestilt dørene til huset vårt fra, for å bekrefte noen bestillinger. Først fikk vi beskjed om at vi måtte leve uten dører i huset helt til i januar, men nå virker det som om vi heldigvis får dører før jul. Det skal bli veldig deilig kjenner jeg. Vi har også fått besøk av en møbelsnekker som blant annet skal hjelpe oss med kjøkken øy og walk in closet. Det blir gøy!

Nå skal jeg slappe av litt på sofaen før jeg går å legger meg. Ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg