Warszawa – Oslo på to dager

Heihei dere!

Jeg må bare si tusen takk til alle som sendte inn spørsmål, og alle de fine tilbakemeldingene Riccardo har fått på gårsdagens innlegg! Jeg er så glad for at Riccardo støtter meg så mye i det jeg holder på med, og jeg ble så glad da jeg leste alle de fine svarene hans! Det er jo også selvfølgelig en god måte for dere å bli bedre kjent med oss på. Kanskje vi skulle svart på deres spørsmål sammen en gang?

Nå etter to dager med intens kjøring har vi ENDELIG kommet oss hjem fra Polen! Jeg kjørte hele veien hjem også, og for å være helt ærlig er jeg faktisk skikkelig stolt over meg selv som klarte å kjøre opp til Norge på bare to dager. Vi valgte å dra veldig veldig tidlig i dag, rett og slett fordi vi ikke tenkte på noe annet enn å komme oss hjem. Polen var som nevnt tidligere helt fantastisk, men det var utrolig deilig å komme oss hjem. Jeg tror vi ankom huset til mamma i tretiden i dag, og etter det har faktisk dagen fortsatt å gå i ett. Det blir mye fastfood langs veien når vi kjører, så det første vi gjorde var å løpe bort på matbutikken for å  kjøpe litt ordentlig mat ( og ikke minst taco ). Vi diskuterte hva vi ville ha til middag på vei hjem i dag, og vi ble fort enige om at taco var perfekt. Så etter tacospising innså jeg at jeg måtte forte meg å printe ut et ark som jeg måtte fylle ut og sende til legen min, men da kom neste dilemma; hvor skal jeg printe ut dette arket? Mamma har ikke printer, og pappa var ikke hjemme så etter noe stress fant jeg heldigvis ut at broren min hadde en printer jeg kunne låne. 

Riccardo og jeg hadde i tillegg lånt masse tur utstyr av han før vi dro til Polen fordi vi ville sove enn natt i skogen sammen. Under denne turen klarte vi å ødelegge en øks vi hadde lånt, så da måtte jeg så klart innom en butikk for å få kjøpt en lik øks før jeg kunne ta turen bort dit. Det har vært mye stressing i dag, men nå er jeg heldigvis hjemme igjen og kan roe meg ned noen hakk. Det har vært gøy med en roadtrip, men skal jeg være helt ærlig ville jeg anbefale fly fremfor bil, om du ikke har muligheten til å se deg rundt og oppleve ting underveis. Vi hadde dessverre ikke tid denne gang, men Riccardo og jeg har lagt noen planer om en roadtrip til neste år! Da får vi bedre tid til å nyte turen!

– Jeg håper dere koser dere, og nyter sommerferien deres! Jeg oppdaterer dere i morgen igjen, om du har noen spørsmål eller innspill i mellomtiden; ta kontakt på Instagram : HeleneHillestad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg