Min dag via telefonen

God kveld! Jeg håper alt er bra med dere, og at dere har hatt en bra start på uken så langt!

Jeg har hatt en veldig fin dag, og har fått gjort mye som trengte å gjøres i huset. Dagen min startet klokken 7 da jeg våknet av meg selv rett før vekkerklokken begynte å ringe. Det er nesten litt skummelt hvordan kroppen bare vet tidspunktet du pleier å våkne opp på. Uansett – det ble en ganske rolig morgen for min del med en god omelett til frokost, og noen kopper kaffe før jeg gikk løs på rydding av hus. Det var deilig å ha god tid på morgenen i dag, siden jeg ofte har hektiske dager. Etter et par timer hjemme fant jeg ut at jeg skulle dra i noen butikker for å se etter litt Halloween/høst dekorasjoner til huset. Primært var jeg på jakt etter litt servietter, lys og gresskar til å ha ute på trappen. Jeg elsker å pynte i huset til alle mulige høytider, så jeg gikk egentlig bare rundt å koset meg når jeg tittet i butikkene.

Jeg har faktisk helt glemt å ta bilde av de tingene jeg kjøpte, så det får jeg gjøre så dere får se i morgen! Det ble vel egentlig mest titting i butikkene, og ikke så mye handling. Men jeg fant noen søte servietter med gresskar på, og litt diverse høstfargene lys til å ha inne.

Jakten på gresskar var faktisk litt verre enn jeg hadde sett for meg, for jeg fant nesten bare helt grønne gresskar i butikkene. Jeg var innom to forskjellige matbutikker og en plantasje, så det var jo litt merkelig. Det er mulig at jeg er veldig tidlig ute før Halloween så jeg tenker å ta en ny runde i andre butikker om noen dager.

I hele dag har jeg gått å lystet på Crostata (den italienske kaken dere finner oppskrift på HER). Jeg er egentlig ikke noen stor fan av kaker, men akkurat denne kaken er jeg virkelig svak for. Etter å ha tenkt på den i en stund bestemte jeg meg for at jeg bare måtte unne meg den i dag. Så da ble det brått litt kakebaking også.

Nå på kvelden har jeg hatt Lisa på besøk, vi har laget middag sammen og bare skravlet masse. Jeg er så glad for å kunne se henne igjen etter en lang stund fra hverandre.

Selv om dagen har vært veldig fin, kjenner jeg at det skal bli godt å legge meg ned en times tid på sofaen med en serie og beina litt høyt. Det er også mulig jeg klarer å lure til meg et lite kakestykke til, hehe.

Ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg